آ
-
آثار معلمان پژوهنده
فراتحلیل آثار معلمان پژوهنده استان زنجان از سال 1389 تا 1396 (با موضوع آموزش و یادگیری) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 15-50]
-
آموزش
توصیف دانش محتوایی پداگوژیکی معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر مبحث حجم در مولفه آموزش [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 205-254]
-
آموزش عالی
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 151-186]
-
آموزش عالی
تبیین تحول و بازنگری برنامههای درسی آموزش عالی افغانستان از 1381-1400 [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 487-516]
-
آموزش علوم تجربی
تحلیلی از پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 455-486]
-
آموزشگران
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 321-354]
-
آموزش و یادگیری
فراتحلیل آثار معلمان پژوهنده استان زنجان از سال 1389 تا 1396 (با موضوع آموزش و یادگیری) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 15-50]
ا
-
اثباتهای هندسی
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 281-320]
-
ارزشیابی
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری. [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 113-150]
-
اسلامی سازی
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 453-492]
-
الگو
شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی توسعه حرفه ای معلمان: فراترکیب مدل های توسعه حرفه ای [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 89-132]
-
الگوهای برنامه درسی دوره پیشدبستان
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری. [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 113-150]
-
انشا
واکاوی تجارب معلمان کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی از تدریس درس انشا [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 255-388]
-
اهداف قصد- شده
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 133-168]
-
ایده
تبیین مولفههای موثر در روند طراحیِ دروس طرح در رشته معماری برای دانشجویان(مورد پژوهشی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تفرش و هشتگرد) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 517-552]
ب
-
بازنگری
تبیین تحول و بازنگری برنامههای درسی آموزش عالی افغانستان از 1381-1400 [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 487-516]
-
بازیهای آموزشی دیجیتال
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 39-70]
-
برنامه درسی
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 151-186]
-
برنامه درسی
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 133-168]
-
برنامه درسی
واکاوی انگاره های معلمان دوره ابتدایی از مفهوم «مدرسه دوستدار کودک» [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 169-204]
-
برنامه درسی
تبیین تحول و بازنگری برنامههای درسی آموزش عالی افغانستان از 1381-1400 [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 487-516]
-
برنامه درسی اسلامی
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 453-492]
-
برنامه درسی تلفیقی(یکپارچه)
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-112]
-
برنامه درسی ریاضی
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 39-70]
-
برنامه درسی زاید
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 9-38]
-
برنامه درسی سوادچندفرهنگی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 187-280]
-
برنامهدرسی علوم
تحلیلی از پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 455-486]
-
برنامه درسی فارسی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 493-526]
-
برنامه درسی قصد- شده
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 133-168]
-
برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور
طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 389-428]
-
برنامه های درسی جدید
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 133-168]
پ
-
پایه سوم ابتدایی
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-112]
-
پدیدارنگاری
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 281-320]
-
پژوهش تاریخی
تبیین تحول و بازنگری برنامههای درسی آموزش عالی افغانستان از 1381-1400 [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 487-516]
ت
-
تجارب معلمان
واکاوی تجارب معلمان کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی از تدریس درس انشا [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 255-388]
-
تحلیل محتوا
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 355-390]
-
تحلیل محتوا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 493-526]
-
تحلیل محتوا کیفی
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 391-452]
-
تحلیل محتوای کمی
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارآفرینی [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 429-454]
-
تدوین برنامه درسی
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-112]
-
تعالی تدریس
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 151-186]
-
تعمیم و تجرید
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 281-320]
-
تفکر طراحی
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 39-70]
-
تلفیق( ادغام) برنامه درسی
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-112]
-
توسعه حرفه ای
شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی توسعه حرفه ای معلمان: فراترکیب مدل های توسعه حرفه ای [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 89-132]
ج
-
جهت گیری
تبیین تحول و بازنگری برنامههای درسی آموزش عالی افغانستان از 1381-1400 [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 487-516]
ح
-
حجم
توصیف دانش محتوایی پداگوژیکی معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر مبحث حجم در مولفه آموزش [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 205-254]
خ
-
خلاقیت
تبیین مولفههای موثر در روند طراحیِ دروس طرح در رشته معماری برای دانشجویان(مورد پژوهشی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تفرش و هشتگرد) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 517-552]
د
-
دانشآموز محوری
واکاوی انگاره های معلمان دوره ابتدایی از مفهوم «مدرسه دوستدار کودک» [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 169-204]
-
دانش پداگوژی محتوا
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 321-354]
-
دانشجومعلمان
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 187-280]
-
دانش فرهنگی معلمان
سنتزپژوهی مولفه های دانش فرهنگی معلمان [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 51-88]
-
دانشگاه فرهنگیان
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 9-38]
-
دانش محتوایی پداگوژیکی
توصیف دانش محتوایی پداگوژیکی معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر مبحث حجم در مولفه آموزش [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 205-254]
-
دانش معلمی
سنتزپژوهی مولفه های دانش فرهنگی معلمان [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 51-88]
-
دوره ابتدایی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 493-526]
-
دوره ابتدایی
واکاوی تجارب معلمان کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی از تدریس درس انشا [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 255-388]
-
دوره متوسطه اول
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 281-320]
ر
-
راهنمای عمل برنامه درسی
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی( یکپارچه)پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-112]
-
رشته آموزش ابتدایی
تأملی بر برنامه درسی زاید در رشته آموزش ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 9-38]
-
رشته روان شناسی و رشته زبان و ادبیات فارسی
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 133-168]
-
رشته علوم تربیتی
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 133-168]
-
روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی
نگاهی به برنامه های درسی بازنگری شده ی رشته های کارشناسی علوم تربیتی، روان شناسی و زبان و ادبیات فارسی از حیث موفقیت آنها در حصول به اهداف قصده-شده [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 133-168]
-
روزنانی هاشیم
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 453-492]
ز
-
زیرساختارها
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 355-390]
س
-
سطوح برنامهدرسی
تحلیلی از پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 455-486]
-
سواد
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 187-280]
-
سوادچندفرهنگی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 187-280]
ص
-
صورت گرایی
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 453-492]
-
صوریسازی
چالشهای دانشآموزان در ساخت اثباتهای هندسی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 281-320]
ط
-
طراحی برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 389-428]
ع
-
عاملیت کودک
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری. [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 113-150]
-
علم دینی
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 453-492]
-
عناصر برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی مبتنی بر درک طراحی محور در دوره متوسطه اول [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 389-428]
ف
-
فرآیندطراحی
تبیین مولفههای موثر در روند طراحیِ دروس طرح در رشته معماری برای دانشجویان(مورد پژوهشی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تفرش و هشتگرد) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 517-552]
-
فراتحلیل
فراتحلیل آثار معلمان پژوهنده استان زنجان از سال 1389 تا 1396 (با موضوع آموزش و یادگیری) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 15-50]
-
فرهنگ
سنتزپژوهی مولفه های دانش فرهنگی معلمان [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 51-88]
-
فضای فیزیکی مدرسه
واکاوی انگاره های معلمان دوره ابتدایی از مفهوم «مدرسه دوستدار کودک» [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 169-204]
ک
-
کتاب درسی ابتدایی
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 355-390]
-
کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدائی
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارآفرینی [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 429-454]
-
کسر
زیرساختارهای کسر و جایگاه آن در کتابهای ریاضی دوره ابتدایی ایران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 355-390]
-
کلاسهای چندپایه
واکاوی تجارب معلمان کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی از تدریس درس انشا [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 255-388]
-
کنش حرفه ای
واکاوی کنش حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش پداگوژی محتوا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 321-354]
م
-
مؤلفههای کارآفرینی
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارآفرینی [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 429-454]
-
ماهیت علم
تحلیلی از پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 455-486]
-
محیط آموزشی
تأملی بر الگوهای برنامهدرسی مونته سوری، والدورف و بانک استریت در سه محور؛ عاملیت کودک، ارزشیابی و محیط یادگیری. [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 113-150]
-
مدرسه خوانا
بررسی میزان توجه به مؤلفههای طرح خوانا در محتوای برنامه درسی فارسی دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 493-526]
-
مدرسه دوستدار کودک
واکاوی انگاره های معلمان دوره ابتدایی از مفهوم «مدرسه دوستدار کودک» [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 169-204]
-
معلمان
شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی توسعه حرفه ای معلمان: فراترکیب مدل های توسعه حرفه ای [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 89-132]
-
معلمان دوره ابتدایی
توصیف دانش محتوایی پداگوژیکی معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر مبحث حجم در مولفه آموزش [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 205-254]
-
معماری
تبیین مولفههای موثر در روند طراحیِ دروس طرح در رشته معماری برای دانشجویان(مورد پژوهشی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تفرش و هشتگرد) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 517-552]
-
منطق
تبیین مولفههای موثر در روند طراحیِ دروس طرح در رشته معماری برای دانشجویان(مورد پژوهشی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تفرش و هشتگرد) [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 517-552]
-
مولفه ها و شاخص ها
شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی توسعه حرفه ای معلمان: فراترکیب مدل های توسعه حرفه ای [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 89-132]
-
مولفههای دانش فرهنگی معلمان
سنتزپژوهی مولفه های دانش فرهنگی معلمان [دوره 11، شماره 22، 1402، صفحه 51-88]
ن
-
نسل
واکاوی برنامه درسی متناسب با ویژگیهای نسل z [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 391-452]
-
نظریه پردازی
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 453-492]
-
نظریه پردازی شخصی
تبیین نظریهپردازی شخصی اعضای هیأت علمی از نظر متخصصان و تعیین دیدگاههای مدرسان نمونه دانشگاه اصفهان پیرامون نقش آفرینی آن در عرصه تعالی تدریس [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 151-186]
ی
-
یادگیری مبتنی بر بازی
روش نمونهسازی مشارکتی بازیهای آموزشی دیجیتال با رویکرد تفکر طراحی در ارتقای یادگیری ریاضی ششم ابتدایی: موانع، تسهیلگرها و راهکارهای ادامه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 39-70]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد